20 Ocak 2015 Salı

THE BALM CİNDY LOU ALLIK

Merhabalar!

Betty Lou ve Mary Lou’nun üçüncü kardeşinden bahsedeceğim size :)



Bu allığı alıp almama konusunda çok kararsız kaldım. En sonunda merakıma yenik düştüm ve aldım.
Ürünü aydınlatıcı olarak da kullananlar var. Ama ben allık olarak kullanmayı tercih ediyorum. Şeftali-somon tonları arasında, içinde belli belirsiz ışıltıları olan, çok şık bir allık kendisi.


Kalıcılık konusunda ise beni yine yanıltmadı. Sabah sürdüğüm allık gün boyunca yüzümde duruyor, gün içerisinde tazeleme gerektirmiyor.  

Swatchu ise şu şekilde:


Yaptığım makyajda ne renk allık sürsem diye kararsız kaldığım an bu allığa gidiyor elim.

Tüm Gratis’lerde bulabilirsiniz.


Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Cindy Lou asıl olarak aydınlatıcı amacıyla üretilmiş bir ürün ama tabii ki çok hafif uygulanırsa allık olarak da kullanılabilir. Üstelik rengi çoğu allıktan güzel. Biraz daha az ışıltılı olsaydı ben de allık olarak kullanabilirdim ama bana fazla ışıltılı geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Betty ve Cindy'i allık olarak kullanıyorum. Işıltı konusunda haklısınız ama ben o görünümü seviyorum :)

      Sil