22 Ocak 2015 Perşembe

NYX B 07 – FLAT TOP BRUSH

Merhabalar!

Bugün sizlere Douglas indiriminden aldığım fırçadan bahsedeceğim.



Fondöten sürmek için duo fiber bir fırça almak istiyordum. Hazır Nyx indirimi varken farlarını severek kullandığım için fırçasına da bir şans vermek istedim.
 

Bu fırçayı yeterince kullandım, artık gözlemlerimi yazabilecek durumdayım.


Ben bu fırçadan nefret ettim. Gerçekten ilk kez bu kadar net bir şekilde nefret ettiğim bir fırça oldu. Öncelikle fondötenin tamamını emiyor. İkincisi fırçanın kılları tek tek yüzüme yapıştı. Ki bu en sevmediğim kısmı. Ayrıca yıkarken çok fazla kıl döküyor ve siyah bir şekilde boya akıtıyor.

Hiçbir işe yaramayan bu fırçayı yine de gönlüm çöpe göndermeye razı olmadığından temiz haliyle yüzümdeki allık ve kontürü blend etmek için kullanıyorum. Onun dışında bir amacı yok.

Fiyatı 40TL civarında.

Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Ayy ben de çok tatlı duruyo dicektiiiim! rt nin duo suna bayıulıyorum ben. Fondöten,bb için uygun değil bence ama krem allık, kompakt renkli güneş kremi uygulaması için çok beğenmiştim. Bence bu fırça iyi aydınlatıcı uygular

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aydınlatıcı için oldukça geniş bir fırça. Yüzünün yarısı pırıl pırıl oluyor :)

      Sil