30 Kasım 2014 Pazar

H&M MAKE ME BLUSH ALLIK

Merhabalar!

H&M kozmetik ürünlerini sevmeyen yoktur herhalde. Hem cici ambalaj tasarımları hem de uygun fiyatıyla hepimizin ilgisini cezbediyor gerçekten.


Bugün size 3lü allıklarını tanıtacağım. İlk gördüğüm an Sleek’in allıklarına benzettim ve hemen aldım. 




Peki performansı nasıl, ben memnun kaldım mı merak ediyorsanız sizi yazının devamına alayım:

İlk palet şu şekilde:

 İlk renk oldukça uçuk bir pembe sürdüğünüzde varla yok arasında bir renk veriyor. İkinci renk ise tam bir şeker pembesi. Üçüncü renk ise benim Nars – Sin rengine benzettiğim oldukça hoş bir mürdüm tonu.

Swatchlarına bakalım:

İkinci palet de şu şekilde:


İlk renk oldukça iddialı lila tonunda. Tek başına kullanamıyorum pembe tonlarındaki allıklarla karıştırıp kullanıyorum. İkinci renk İlk palettekine göre biraz daha soğuk bir pembe. Üçüncü renk de gül kurusu tonlarında.

Swatchlarına bakalım: 


Paletlerin ilk renkleri benim için kullanımı oldukça zor renkler. O yüzden bu renkleri göz içlerimi aydınlatmak amacıyla ya da koyu renk allıklarla kullanmaya çalışacağım. Ama diğer renkler tam benlik, buğday tonundaki tenime çok güzel uyum sağladılar.

Allıkların pigmentasyonu oldukça yerinde. Kullanırken tozutuyorlar biraz. Kalıcılıkları ise oldukça iyi neredeyse gün sonuna kadar dayanıyor.

Fiyat performans açısından tahminlerimin çok üstünde çıktı bu cici allıklar.

Siz bu allıkları denediniz mi? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

Sevgiler :)

6 yorum:

  1. H&M'in allıklarını henüz denemedim ama bu set oldukça yoğun gözüküyor. Dediğin gibi dikkatli kullanım istiyor.

    Güzel günlerde keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdiye kadar H&M'den iki allık kullandım ikisi de diğer ürünlere ve fiyatına göre üstün performans gösterdi. Burada da en çok ilk paletteki mürdümü beğemdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım benim de favorim mürdüm oldu :)

      Sil
  3. Henüz allıklarını denemedim ama ilk plaet oldukça hoş görünüyor :)

    http://tubauzunlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil