12 Ağustos 2014 Salı

WATSONS BRİGHTENİNG BODY SCRUB – STRAWBERRY EXTRACT

Merhabalar!

Bugün blogda mis kokulu bir vücut scrubı tanıtıyorum. 


Watsons’a özel ürünleri genelde severek kullanıyorum. Bakalım bu üründen de memnun kalmış mıyım?


Scrublara dair en büyük şikayetim taneciklerinin çok iri olması ve tenimi çizmesi olmuştur. Dokunduğunuz anda kızaran bir teniniz varsa hele o scruba bir daha elinizi bile sürmezsiniz.

Bu ürünün tanecikleri küçücük ve yumuşacık. Teninizi asla çizmiyor, canınızı yakmıyor. Bunun yanında cildinizin ölü derilerden tamamen arındığını hissedebiliyorsunuz.


Kokusu ise mis gibi, çilekli. En sevdiğim yönü de kokusu oldu zaten. Teninizde uzun süre kalmıyor ama banyoda size mis gibi huzur veriyor.

Benim en sevdiğim scrub oldu. Siz peeling amaçlı hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Bana tavsiye edebileceğiniz ürün var mı?

Sevgiler :)


6 yorum:

  1. Ben de çok severim bunu :))

    YanıtlaSil
  2. Gidip alasım geldi yapmayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7-8 tl gibi bir fiyatı var. her kuruşuna değer :)

      Sil
  3. Kesin harika kokuyorduuuuur=) Ben de sürüldüğü an vücutta erimeyen, ölü deriyi atma işini güzelce yapan peelingleri seviyorum. Bee Beauty nin kokusuna bayılsam da mesela formunu beğenmemiştim hemen eriyip gidiyordu. Organique'in şeker peelingine bayıldım! Birazcık çiziyo ama çok güzel arındırıyor, masaj yaptıkça 2-3 dk sonra eriyo. Tavsiye ederim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organique'e bir bakayım ben ilk fırsatta. teşekkür ederim tavsiyen için kuzucuuum :*

      Sil