6 Ağustos 2014 Çarşamba

İNSTAGRAM'DA BEN #14

Merhabalar!

Çok güzel bir tatil geçirdim, ailemin yanına gittim. Blogda paylaşım yapma fırsatım olmadı. Ama instagram'da aktiftim. Haydi hep beraber neler yapmışım göz atalım:


Tatile çıkmadan önce yanıma neler almam gerektiğine dair bir liste hazırladım. Böylece ihtiyacım olan her şeyi yanıma almış oldum.


Bayram indiriminden aldıklarım.


Flormar facebook üzerinden yarışma düzenlemişti. Bunlar da ödüllerim :)


Bayram indiriminden dayanamayıp aldıklarım :)


Ve tatilin ilk günü. Kendimi gider gitmez denize bıraktım :)

Kahve Dünyası'nın macaronları gerçekten çok başarılı.


Umarım bayramınız çok güzel geçmiştir.


After Eight...Tartışmasız en iyisi :)


Sabah sporumu burada yaptım. Ah ah diyip iç geçiriyorum :)


Güneşlenirken kendimi bu ürünlere emanet ettim. Pişman olmadım :)


Bu manzara eşliğinde kahvemi yudumladım.


Piknik kahvaltısı. Reflü hastası simit yememeliymiş bir kez daha tecrübe ettim.


Ah o gemide ben de olsaydım.


Günün manikürü :)


Ayak fotoğrafı olmadan tatil mi olurmuş.


Fethiye'de yapılması gerekenler listesi. Cafe Park Teras'ın menüsünde yer alan bir listeydi.


Poffy'nin keyfi yerinde :)


Son zamanlarda yaptığım makyaj. Mat kahve far yoktu ben de Essence kaş kitindeki açık rengi kullandım :)


Bol köpüklü Türk kahvem olmadan asla :)


500 kişiyi geçmişiz İnstagram'da. Ama ben bu fotoğrafı paylaşınca 3 kişi takibi bıraktı. Sebebini anlayamadım :/

Uzun bir yazı oldu. Okuyan herkese teşekkür ediyorum.

Benim tatilim de böyle geçti :) 

Sevgiler :)


2 yorum:

  1. Tatilin bol bol keyfini çıkarmışındır umarım :)
    Yeni aldıklarını da güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatil olur da keyifli olmaz mı, ah ah bir de bu kadar çabuk bitmese :)
      teşekkür ederim kuzum :*

      Sil