25 Temmuz 2014 Cuma

SEYAHAT ÇANTAMDA NELER VAR?

Merhabalar!

Bu yazıyı büyük bir hevesle yazıyorum. Bugünden itibaren önümüzdeki hafta tatilde olacağım. Tatile çıkacaklara fikir vermesi için kozmetik ve bakım ürünü olarak neler aldığımı size göstermek istedim.

Bakım ürünleri:


Saç kremi ve yüz maskelerini tek kullanımlık aldım. Kocaman kutular taşımayı sevmiyorum çünkü. 

Solati Güneş kremini de hazır tatildeyken bitireyim dedim.

Burt's Bees tırnak bakım kremi ayrılmaz parçam. Ben nereye o oraya :)

Watsons'tan aldığım deniz tuzu spreyi ile saçlarıma kolay şekil verebiliyorum.

Pembe kapaklı mavi sıvı da (bu nasıl bir betimlemedir bilemedim) Biorderma Sebium yüz yıkama jeli.

Beyaz kapaklı küçük kutuda ise Garnier yüz nemlendiricim var. 

Dalan El kremini Kübra'm hediye etmişti en sevdiğim el kremlerinden.


Hepsini bir araya toplayınca böyle görünüyor. Şeffaf torba Gratis'ten aldığım seyahat setine ait.

Biraz da kozmetik:


Bu çiçekli makyaj çantası yıllardır seyahatlerde benimle. 



Yanıma aldığım ürünler bunlar. Çok aşırı makyaj yapmayacağım için sade tutmaya çalıştım.


RT fırça kutusunun içinde flormar allık ve pudra fırçası var. Bir tane de Ecotools far fırçası koydum.

Cımbız ve törpü olmazsa olmazlardan :)


Dudak grubu ürünlerim burada. Nude, fuşya, mercan, kırmızı tonlarından birer tane seçmeye çalıştım.


Tatile gidiyoruz, ojeler rengarenk olsun di mi :)


Ten grubu ürünlerim. Flormar allık, Rimmel baz, Max Factor pudra, Balm Shelter.


Ve son olarak da time balm kapatıcı, Essence kaş jeli, Essence nail base.

Tatil süresince bloga yazı giremeyeceğim. Bilgisayarımı yanımda götürmüyorum çünkü. Ama instagram'dan paylaşımlarıma devam edeceğim. makyajdenizi olarak instagram'dan aratırsanız bulabilirsiniz. 

Herkese iyi tatiller, iyi bayramlar diliyorum şimdiden.

Sevgiler :) 

6 yorum:

  1. ellerine sağlık canım iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. Musmutlu tatiller ve bayramlar canım benim ;)
    Dikkat et kendine :*

    YanıtlaSil
  3. Bakım ürünleri çantasının ağzındaki küçük sarı toka desteği gözümden kaçmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evvet tatlım :) ağzına kadar dolu olunca fermuar kısmı çok güvenilir gelmedi maalesef :) eski usul tokayla destekledim :*

      Sil