8 Temmuz 2014 Salı

İNSTAGRAM'DA BEN #11

Merhabalar!

Bu hafta benim için çok yoğun geçti. İş seyahati ve seminerlerden kafamı kaldırıp pek paylaşım yapamadım. Bakalım neler yapmışım :)


Ojeler ojeler. Nude serisini eve toplamazsam şükredeceğim. Ama ne yapayım çok beğendim :)


Pastel 05 oje. Fotoğrafta pek belli olmasa da içinde altın yansımalar var. 


Yaz ayının vazgeçilmezi limonlu soda. Seminerin rehavetini atıyorum :p


Bileklik - oje konseptli fotoğrafları pek sevdim.


Veeee... Sevgili l'arc-en-ciel blogunda turuncu kasa ile beraber çekiliş düzenlemişti. Talihlisi ben oldum. Kirpiklerimle beraber çok sevindik bu habere :) 6 hafta sonra yorumları blogumda olacak :)

Siz bu hafta neler yaptınız?

Sevgiler :)



4 yorum:

  1. Soğuk olsun da serinletsin diye devamlı buzlu bişeyler içmekten grip olmasak bari :D
    Yeni ojeler de alınmış güle güle kullan canım ;)
    Kirpiklerin sevecek mi bakalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazın grip olmak benim en çok yaptığım şey gerçekten :)
      sağol bitaneeem :*

      Sil
  2. Yaaa dikkat et canım valla ben yaz günü soğuk süt içmekten grip oldum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan sıcaklardan nasıl serinleyeceğini şaşırıyor vallahi :/

      Sil