28 Haziran 2014 Cumartesi

ESSENCE FİX & MATTE TRANSLUCENT LOOSE POWDER / TRANSPARAN TOZ PUDRA

Merhabalar!

Bugün sizlere dibini görünce yazısını yazmadığımı fark ettiğim bir pudrayı yorumlayacağım.

Karma-yağlı cildim parlamaya çok müsaitken yaz aylarında bu durum içinden çıkılmaz bir hal alabiliyor. O nedenle pudranızın parlamalara engel olması, fondöten ya da bb kreminizi tutması gerekiyor.

Bu ürün toz yapıda. Beyaz renkte oluşu sizi korkutmasın, hayalete dönüşmüyorsunuz. Kabında bembeyaz duran bu ürün uyguladığınız anda cilt renginizle bütünleşip transparan hale geliyor.

Ben pudrayı alıp kapağına biraz döküyorum ve RT powder brush ile uyguluyorum

Ürünü uygularken zorluk çekmemeniz  için kapağında bulunan transparan koruyucuyu yarısına kadar açmanızı tavsiye ederim. Böylece pudrayı kapağa dökerken ne kadar ürün alacağınız sizin kontrolünüzde olur ve pudranız ziyan olmaz.


Bu pudra kesinlikle makyajımı gün sonuna kadar sabit tutuyor. Fakat kuru ciltlerde biraz kuruma problemine yol açabilir. O nedenle cildinizi iyice nemlendirmenizi tavsiye ederim.

Benim severek kullandığım bir pudra oldu. Tavsiye ederim.

Siz bu ürünü kullandınız mı, transparan pudra önerileriniz nedir?

Sevgiler :)

12 yorum:

  1. Aa bu çok hoşuma gitti benim :D
    Teşekkür ederim canım benim önerin için ;)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok seviyorum bu pudrayı <3 Yağlı ve karma ciltlerin aşık olacağı türden :)

    YanıtlaSil
  3. Sexy Mama kullanıyordum ben de transparan pudra olarak. Bittiği için bu ürüne geçiyorum bu haftadan itibaren.
    Bakalım memnun kalacak mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok severek kullanıyorum. yağlı cilt düşmanı kendisi :)

      Sil
  4. essence kaş kiti gri rimeli ve bu pudrası listemdeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaş kiti de güzel kesinlikle :) ama gri rimelini bilmiyorum hiç bi bakmak lazım :)

      Sil
  5. en sonunda presledim bunu şimdi o kadar rahat kullanıyorum ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. preslemek mantıklıymış. ben de en çok dökülmesinden korkuyordum kullanırken. bir dahaki sefere preslemeyi deneyeceğim :)

      Sil
  6. Alınacaklar listesine eklendi emeğinize sağlık :) Benim blogumda ziyaret edebilirsiniz :)

    YanıtlaSil