30 Haziran 2014 Pazartesi

BİTENLER #6 HAZİRAN AYI BİTENLER

Merhabalar!

Bu ay ciddi miktarda ürün bitirdim. Çekmecelerimi temizleyip yapısı bozulan ürünlerimi ayıkladım. Bakalım neleri bitirmişim:


Gratis Yüz Fırçası: Kılları çok çabuk sertleşti, canımı yakmaya başladı. Bir daha almayı planlamıyorum.

Pamuk: Her ay bitenler yazısının vazgeçilmez parçası.

Loreal 3 Etkili Rahatlatıcı Yıkama Jeli: Toniğini her ne kadar sevmesem de memnun kaldığım bir ürün oldu.


The Body Shop Shea Body Butter: Ofiste yanımdan eksik etmediğim aklıma geldikçe ellerime sürdüğüm bir kremdi. Severek kullandım.

Parmex Aseton: Daimi favorim.

Madecassol Krem: Cildimdeki sivilce lekeleri için kullanıyordum. Bioderma Sebium Global alınca bunun pabucu dama atıldı. Kullanım ömrü dolduğu için çöpe gidiyor.

Loreal 3 Etkili Tonik: Bu kaçıncı şişem hatırlamıyorum. İhtiyacımı karşılayan severek kullandığım bir ürün. Yazısı şurada.

Danielle Laroche Mud Cleansing Temizleme Jeli: Yazısı şurada.

The Body Shop Lip Balm: Vanilya kokusuyla yeme isteği uyandırıyordu. Nemlendirme bakımından oldukça başarılı. 


Flormar 88 Compact Pudra: Cilt rengime bir ton koyu geliyordu. Çok sevemedim maalesef. Makyajı sabitleme özelliği pek yoktu. Hafif renk verdiği için markete falan giderken sürüyordum. Sonunda bitti.

Bir sürü göz kalemi: Çoğunun rengi değişmiş ya da yapısı çok sert kalemler. Hayır rengi güzel diye almışım ama sert işte arkadaşım sürülmüyor. Neyse çöpe gidiyor hepsi.


Flormar 207 Ruj: Rengi tam olarak dibinde göründüğü gibi. Bayılarak kullandım. En sevdiğim pembe tonu :)

Purederm Oksijen Maskesi: Yazısı şurada.

Rimmel Scandaleyes Retro Glam Maskara: Yazısı şurada.

Kalyon Oje Koruyucu: Genel olarak beğendim. Ojenizi 3-4 gün koruyor. Yenisi alındı.

Flormar Lipgloss: Kokusu değişmeye başlamış. Nude rujumun üzerine uyguluyordum.

NYC Eyeliner: Yazısı şurada.

Avon Colortrend Lip Balm: Çilek kokusu yoğun ve mide kaldırıcı. Nemlendirme özelliği pek yok. Dudağa hafif renk veriyor.

Essence Kaş Jeli: Ayıla bayıla kullanıyorum, yenisi alındı bile.

Epey uzun bir yazı olmuş. Sabredip okuyanlara teşekkür ediyorum.

Sevgiler :)




8 yorum:

  1. Tam bi yaz temizliği olmuş ;)
    Gelsin yenileeer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiği kadar almamaya çalışıyorum, ama bazen dayanamıyorum ve kendimi alışveriş poşetleriyle eve dönerken buluyorum :)

      Sil
  2. AHH O KALEMLER BENDE RENGINE KAPILIP ALIYORUM SERT CIKINCA COP OLUYOR ! GÜZEL ŞEYLER BİTİRMISSIN CANIM :)

    YanıtlaSil
  3. Oyy baya bitirmişsin maşallah, çöpü hak ettikleri için gönderdiklerimiz de sevindiriyo beni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni de :) çekmecede boşuna yer tutmamış oluyorlar hem:)

      Sil