28 Nisan 2014 Pazartesi

İNSTAGRAM'DA BEN #2

Merhabalar!

Geçen hafta instagramda pek aktif olamadığımdan paylaşacak kadar çok fotoğraf koyamamıştım. O yüzden geçen hafta ve bu hafta neler paylaşmışım hep beraber bakalım:


12 nisan benim doğumgünümdü. O akşamın makyajını paylaştım. Kusurları var elbette ama yapa yapa daha başarılı olacağıma inanıyorum.



Bunlar da kullandığım ürünler. Ne çok Balm ürünüm varmış :)



Koton'un takılarına bayılıyorum. İndirimde görünce saldırdım tabi ki :)


Haftanın yorgunluğunu Caribou'da kahve içerek attım. Kahveleri gibi macaronları da çok güzel :)


Poffy ile geçen bir pazar günü. Tüm gün kucağımda uyudu diyebilirim.


Nescafe...Ofiste gelen uykuya birebir :)


Arada bir tırnakları ojesiz bırakıp dinlendirmek lazım. Eklem yüzüklere yeni yeni alışıyorum, fena durmamış değil mi?


Pastel 04. İkinci katta tamamen opaklaşıyor. Kuruma hızı fena değil. Tam yaz ojesi, en sevdiğim <3


Yaz geldi malum, sağlıklı beslenmek bikinilerin içine girebilmek lazım. O yüzden son zamanlarda daha sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorum. Kabağı bir çay kaşığı zeytinyağı ile soteleyip üzerine yoğurt ve baharat ekledim. Uzun süre tok tutuyor, siz de bir şans verin derim.


Ombre tırnak denemesi vol 1 :) Pürüzleri top coat kullanmama rağmen gideremedim. Youtube da biraz daha video izlemem lazım :)


Poffy'nin poz vermeyi reddettiği an :)


İnstagram'da 100. takipçim sabuncanavarlari oldu. 100 kişi olduk şimdiden, çok mutluyum :)

Sevgiler :)





4 yorum:

  1. merhaba, kabak yemeği hakkında kesinlikle çok haklısın, diyetisyenim önermişti daha önce bana :) fotoğrafı görünce aklıma geldi :) patlıcanla da deneyebilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patlıcanı çok seviyorum, bir deneyeyim. Teşekkür ederim önerin için :)

      Sil
  2. tatlim hata veriyor maalesef takibe alamadim seni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen sorun olabiliyor:( umarım düzelir :/

      Sil