14 Nisan 2014 Pazartesi

İNSTAGRAM'DA BEN #1

Merhabalar!

Biliyorsunuz yeni bir blogger olarak geçtiğimiz hafta ben de instagramlandım. Bakalım neler paylaşmışım?


Güne enerjik bir biçimde başlamayı seviyorum. 


Sizi Poffy ile tanıştırayım. Kendisi benim güzeller güzeli kedim. 20 gün önce sahiplendim. İyi ki var :)


Acemi işi nail art. Oje: Pastel 61 numara


Bunu beautybysyln'in blogunda görmüştüm. Siyah jel eyeliner sürdükten sonra eyeliner kurumadan istediğiniz renkte bir farı eyelinerın üstüne sürüyorsunuz. Renkli eyelinerınız hazııııır :) 

Gratis indiriminden aldıklarım. Lee Stafford ısıya karşı koruyucu sprey ve giovanni saç bakım spreyi. İkisi de bittiği için yenisi alındı.


12 nisan benim doğumgünümdü. Bu da acemi işi doğumgünü makyajım. 
Bunlara da kullandığım ürünler.

Bir haftam böyle geçti. 

Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Ben o Poffy'nin pembiş patilerini ısırırım
    O ne tatlı bir bıcırık öyleeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam sevgi delisi :) uyurken kucağımdan inmiyo

      Sil