6 Mart 2014 Perşembe

RİMMEL MATCH PERFECTİON GÖZ ALTI KAPATICISI

Merhabalar!

Blogumun bugünkü konuğu en sevdiğim göz altı kapatıcım. Bu kapatıcıyı yaklaşık olarak 6 aydır kullanıyorum. Sanırım artık yazısını yazabilirim.

Ürün 7ml. Bendeki rengi 03 Classic Beige.

Bu ürünün iki işlevi var: Hem highlighter hem de concealer olarak.







Öncelikle hemen belirtmem gerekir ki göz altlarımda morluk gibi bir problemim yok. O yüzden kullandığım concealerın renk eşitsizliklerini giderip göz altlarımı aydınlık göstermesi yeterli benim için.

Ürünün ucunda fırçası var fakat bu fırça ile uygulama yapmak imkansız.

Ben krem fomundaki bu kapatıcıyı göz altlarıma ters üçgen şeklinde sürüp Ecotools kapatıcı fırçamla uyguluyorum.

Bu kapatıcının verdiği hafif aydınlık görünümü çok seviyorum. Herhangi bir kokusu olmadığı için kokuya karşı hassas olanlar rahatlıkla kullanabilirler.

Yazının başında da belirttiğim gibi göz altlarında morluk problemi olmayanların gönül rahatlığı ile kullanabileceği bir ürün kesinlikle.

Hazır %40 indirim varken Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz. İndirimsiz hali 16TL .

Sevgiler J

4 yorum:

  1. Ben de indirimde kaptım bunu :) Gerçekten güzel bir aydınlık veriyor göz altlarına

    YanıtlaSil
  2. bir türlü kullanmaya fırsatım olmayan bir ürün en kısa zamanda deneyeceğim ben de bloğuma bekliyorum canım sevgilerle

    YanıtlaSil