18 Mart 2014 Salı

GLİSS ISIYA KARŞI KORUYUCU SPREY

Merhabalar!

Düzleştirici, fön, maşa derken saçımız sıkça ısıl işlemlere maruz kalıyor. Bu işlemler nedeniyle de saçın yapısı bozuluyor, saç elastikiyetini kaybediyor. Saç uçları kırılıp kuruyor. İşte bu noktada saçları ısıdan olabildiğince korumak gerekiyor.


Gliss’in ürünlerini genel olarak beğendiğim için bu spreye bir şans vermek istedim. 



Banyo sonrası saçlarım ıslakken yaklaşık 15 cm uzaktan saçlarıma spreyi sıkıyorum. Daha sonra kurutma işlemini yapıyorum. Saçlarım kuruyken de düzleştirici ya da maşa kullanacaksam yine spreyi sıkıyorum ve ürünün eşit olarak dağılması için saçlarımı tarıyorum. 10-15 dakika bekleyip ısıl işleme geçiyorum. Çünkü spreyi sıktıktan sonra belli bir süre beklemezseniz saçlar birbirine yapışıyor.

Ben kısacası bu ürün benim ihtiyacımı karşıladı. Saçı ısıya karşı tamamen korumasa da zararı minimuma indirdiğine eminim. Saçlarıma bakarak bunu gözlemleyebiliyorum.

Fiyatı 15TL.

SevgilerJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder