19 Mart 2014 Çarşamba

BURT’S BEES LEMON BUTTER TIRNAK ETİ KREMİ

Merhabalar!

Özellikle kışın tırnak etlerimiz inanılmaz kurur ve kötü bir görüntü yaratır. Bu kuru ve nemsiz kalmış tırnaklar için en iyi çözüm katikülleri nemlendirmekten geçer.


Burt’s Bees’in daha önce sadece dudak balmını kullanmış ve memnun kalmıştım. Kuruyan katiküllerden şikayet ederken Facedermo’da bu ürüne rastladım ve %40 indirimle 22 TL’ye aldım. 



Ürünün kıvamı çok katı. Kremin nüfuz etmesi gereken katiküller çok küçük bir alan olduğundan kremin yoğun kıvamı ihtiyacınız kadar ürün almanıza olanak sağlıyor.

Mis gibi limon kokuyor.

Manikürümü yaptıktan sonra tırnak etlerimin yatışması için bu kremi sürmeye başladım. İlk başta etkisi olmadığını ve ürünün abartıldığını düşündüm ama her gün kullanınca katiküllerim yumuşadı.

Ben bu ürünü beğendim. İçerik bakımından %100 doğal olduğu için benden artı puan kazandı.

Sevgiler J

4 yorum:

  1. Lush ın limonlu tırnak bakım yağına benziyor anladığım kadarıyla... Bereketli ürünler oluyor ve uzun süre kullanılıyorlar yapısından dolayı... Lush bitince deneyebilirim bende ;)

    sosyoperi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lush kullanmadım malesef o yüzden bilemiyorum :)

      blogunuzu severek takip ediyorum :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim, ben de yakından takipteyim ;) Bahsettiğim ürünle ilgili yazımı okumak istersen;
    http://sosyoperi.blogspot.com.tr/2014/01/lush-lemony-flutter-trnak-eti-bakm-kremi.html

    YanıtlaSil