26 Şubat 2014 Çarşamba

LOREAL PARİS ELSEVE EXTRAORDİNARY OİL SAÇ SERUMU

Merhabalar!


Bugün sizlere saç bakım yağı konusunda mucizevi bir ürünü anlatacağım. Loreal Paris Elseve Extraordinary Oil.


Daha önceden Avon’un ve Marjinal’in saç serumunu kullanmıştım. Bunlar saçıma herhangi bir bakım yapmayan sadece fön sonrası elektriklenmeyi alan ürünlerdi. Üstelik saçımda yağlanma yapıyordu.

Daha sonrasında Loreal’in mucizevi yağı ile tanıştım. Bu ürünün bir de boyalı saçlar için olanı var.

Bu ürünün 30 farklı kullanım şekli var. https://apps.facebook.com/mucizevitakvim/

 Ben en çok saçlarımı düzleştirdikten sonra kuruyan saç uçlarıma uyguluyorum.

Ürün her ne kadar yağ içerse de saçı ağırlaştırmıyor ve yağlı - vıcık vıcık bir his vermiyor. Saç yüzeyini pürüzsüzleştiriyor. Saça çok hoş ve sağlıklı bir parlaklık veriyor. Saçınız boyalı ise boyanın tam rengini ortaya çıkarıyor. Ayrıca ben saçıma bakım yaptığını da hissediyorum.

Cam şişede ve pompalı olması bakımından çok kullanışlı.

Kokusuna ise bayıldım.

Benim her açıdan ihtiyacımı karşılayan, çok severek kullandığım ve iyi ki almışım dediğim bir ürün.

Fiyatı 20 TL.

Sevgiler J

11 yorum:

  1. bu yağı tüm bloglarda okudum, merak etmeye başladım, ama elimde öyle çok saç bakım ürünü var ki önce onlar bitmeli:)

    YanıtlaSil
  2. bu işleve sahip ürünler arasında en başarılı olan diyebilirm :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de elimde bu tarz çok ürün var (Maalesef kuru saçlara sahibim)
    Ama merak ediyorum gerçekten bu kadar başarılı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ısıl işlem ve boyama nedeniyle benim de saçlarım kuru malesef. ben kendi saçımda faydasını gördüm açıkçası :)

      Sil
  4. Ben de takibe geldimm:)) Elimdeki morfose'un argan yağı bitti, acaba diyorum biraz ara verip onun yerine bir de loreal in mucizevi yağını mi denesem:) Çünkü çok aşırı merak ediyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim. umarım benim kadar memnun kalırsın :)

      Sil
  5. Benim vazgeçilmezim oldu bu :)

    YanıtlaSil