23 Ocak 2014 Perşembe

BİTENLER #1

Merhabalar!


Bu ay neler bitirmişim hep beraber buyrun bakalım:

1-Duru Innocent Lily Duş Jeli: Yasemin kokusuna sevdiğim için bayıldığım bir ürün oldu kendisi. Elimdeki Palmolive bitince yenisi alınacak.

2-Elseve Arı Sütü Şampuan: İlk kullandığımda yoğun bal kokusu beni rahatsız etmişti. Fakat zamanla alıştım. Bu şampuan saçlarımda adeta mucize yarattı ve boyayla yıpranan saçlarımı yumuşacık yaptı.

3-Ece Aseton: Evde asetonun kalmadığı bir gün çaresiz bir şekilde almak zorunda kaldım. Kötü ötesi bir aseton. Koyu renk ojeleri çıkartmak yerine tırnağı daha da koyu renge boyayan bir oje. Bir daha Benri’den vazgeçmem.

4-Maybelline Affinitone Fondöten 30 Sand: İlk başlarda severek kullandığım, zamanla rengi durdukça koyulaştığı için kullanmakta zorlandığım fondöten. Bu duruma bitirene kadar sabredemediğim için kendisini çöpe gönderiyorum. Ayrıca son zamanlarda cildimde sivilce oluşumuna neden oldu.

5-Rossmann Isana Haarspitzen Fluid: Veee hayat kurtarıcım. Bu ürüne tek kelime ile ba-yı-lı-yo-rum. Banyodan sonra saçlarımı nemini aldığım saçımın uçlarına sürüyorum. Nem verip yumuşatıyor. Üstelik2TL gibi bir fiyatı var. Bitmeden yenisi alındı bile.

6-Privacy EDT for Women: Bu parfümün kokusunu seviyorum. Uygun fiyatına rağmen ucuz kokmayan, çiçeksi, güzel bir parfüm. Elimdeki parfüm sayısı azalınca yeniden alırım.

7-Nivea Pure Natural Roll On: 5 yıldır kullandığım bittikçe yenisini aldığım bir deodorant. Yasemin kokulu. Pudrasız olduğundan kıyafetinizde iz bırakmıyor. En önemlisi alüminyum içermiyor.

8-Palette Deluxe 7.0 Saç Boyası: Saçlarımı son zamanlarda bu renge boyuyorum. Saçları yıpratmıyor. Güzel bir boya.

Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder