12 Ocak 2014 Pazar

ALİX AVİEN TERRACOTTA PUDRA 01

Merhabalar!

Bugün Alix Avien Terracotta Pudra’yı size anlatacağım. Kendisini epeydir kullandığımdan artık yazısını yazabilirim.


Ürün 27gr. Benim gibi elinizdeki pudra sayınız ortalamanın üstündeyse kullan kullan bitmez. Bendeki rengi 01. Ürün şu şekilde:

Mat bitişli, sürdükten sonra zaman içinde ten rengi ile bütünleşen bir ürün. Benim gibi yağlı bir cildiniz varsa gün içinde tazeleme ihtiyacı hissedebilirsiniz. Fakat kuru ciltlerde gün sonuna kadar dayanır.

Ben tombul bir pudra fırçasıyla tüm yüzüme uyguluyorum. Hatta cildimin düzgün olduğu ve kapatıcılık aramadığım dönemlerde nemlendiricimin üstüne sürüyorum.

Swatchu şu şekilde. Kapatıcılığı göründüğü gibi çok değil:
Ürünün en kötü özelliği sürerken elinizin ayarının kaçması halinde oldukça cakey bir görünüme yol açması. Buna dikkat ederseniz sevebileceğiniz, ortalama bir pudradır kendisi.

Ürünün fiyatı 30TL civarında. Watsons, Gratis gibi yerlerden temin etmeniz mümkün.

Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder